Prologue

   Te is elképzelted már, hogy cserediák vagy? Vagy esetleg elutazol egy számodra mesés országba, egy teljes évere? Olyan emberek közt és környezeteben szeretnél lenni, amire gyerek korod óta vágytál? De mindez álom maradt, vagy valósággá vált?
   A nevem Emelie Wood, és mindez valósággá vált.
Kaptam egy esélyt arra, hogy egy teljes évig élhessek az Egyesült Államokban. Szimpla sztori semmi kaland, csak én, és a szemérmetlenül gazdag helyi barátnőm, Nat. Buli, pasik, suli, shoping, strand, ruhák, rengeteg szeszes-ital és Bronx.
Igen, tudom ,Bronx nem egy leányálom...
   Egyedüli fehér lány a városban. Piszkálódás? Mindennapos. Megbirkóztam vele. Nyelvi akadályok? Ugyan, a magyarok mindig feltalálják magukat. De amikor 7000 km után a múltad még mindig a nyakadban liheg... nem kellemes.
   Ex-pasi vs. Új-pasi, Péterfi Bori dala egy erdő mélyén, szerelem, biológia, Prada, fegyverek, kosárlabda, egy fecskendős tű, titkok, pompon lányok, egy pohár Scotch, almazöld falak, méreg, apa flanel pizsamája, egy atomreaktor, és az egyetlen örökségem: egy bicska.

   Sodródj az árral, ez az, amitől mindig is tartottam. Különc voltam, elvarázsolt, bohókás, és mértékletesen nagyképű... mindaddig, amíg kénytelen voltam sodródni az árral.
   Még magam sem látom a sztorim végét..., de amint igen, szólok.
Addig is, had meséljem el, mi történt eddig...



Hello Mindenki!
Remélem figyelemfelkeltő voltam.
Ez életem első Blogja, szóval kérek mindenkit, hogy legyetek türelmesek, sok mindent most fedezek fel. ( Jé, ott egy pillangó!)
Remélem, tetszik majd mindenkinek.
A sztoriról annyit, hogy már rengeteg fejezet kész van, csak a begépelés várat még magára. Igen, tudom, kicsit oldscool vagyok, én még szeretek füzetbe írni késő esténkén., begépelni pedig lusta vagyok, de ez majd valahogy megoldom. A fejezetek fogalmam sincs mikor jönnek, mert az eredeti példány jelenleg... máshol van.
A történetről annyit, hogy akciódús, egy csipetnyi romantikával, és egy jó adag bonyodalommal. 
Mindenre sor kelrül, csak legyetek türelmesek.
xoxo

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések