JUHÚ, Díj :D

A mai napon megkaptam első blogos díjamat!
 Nagyon köszönöm a  Cakes & Coffe  blognak.

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!  √ 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!  √ 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!  √ 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!  √ 
5. Válaszolj, a 12 kérdésre!  √ 
6. Tegyél fel 12 kérdést!  √ 
7.  Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!√ 
8. Cseréljetek linket! √ 
9. Küld tovább 12 embernek a díjat!  √ 
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! √ 

12 dolog a Coffe & Cakes blogról:
1. Már a címe megfogott, imádom a kávét!
2. Imádom azt a kis szivárványt ott fent, a nemtudomelmondani hol.
3. A sztori első ránézésre nagyon tetszik.
4. Sőt, második ránézésre is.
5. A buborékoktól a háttérben, úgy érzem magam, mintha egy nagy üveg bubis vízba dobtak volna bele.
6. Még nem tudom mi ez a tetoválós dolog, amibe bele futottam, de tetszik
7. A tetoválás említése után kedvem támadt tetkót csináltatni
8. Tetszik, hogy zenét is raktál be a fejezethez.
9. A pszichológus szó meggyőzött.
10. Tetszik a Sato név.
11. Elég morbid, hogy halállal kezdődik.
12. De megtetszett.

12 dolog az én blogomról:
1. A első fejezetet 2014 októberében írtam.
2. Épp vonattal mentem suliba, és akkor.
3. Az ötletet egy barátnőm fekete fiuk iránti imádottsága adta.
4. Vannak benne valóságban is élő szereplők. Náluk karakterhű maradtam.
5. Már nagyon régen terveztem, hogy blogban "kiadom"
6. Eredetileg a történet egy fekete füzetben található volt, de megtelt, így még +2füzetet is fel kellett használnom
7. még mindig nincs befejezve a történet (még a fejemben sem)
8. Jelenleg 39 fejezet van megírva.
9. Otthon senki nem tudja, hogy írok.
10. Anya próbál találgatni, de még mindig azt hiszi, hogy egy naplót írok XD
11. Az írásba menekülök családi balhék után. Azaz minden hétvégén. Ez néha megjelenik a fejezetekben is.
12. életem első blogja, vagy mondtam már? :D

1. Mióta blogolsz?
Öhh... Szeptember, talán.
2. A jelenlegi blogodon kívül volt-e már másik blogod?
Nem, soha :D
3. Kaptál-e negatív véleményt, ha igen, hogy reagáltál rá?
Nem, még nem kaptam szerencsére.
4. Te szoktál-e kommentelni, vagy inkább a sötét sarokból olvasol egy blogot?
Nem gyakran, de ha nagyon beleélem magam, akkor le sem lehet állítani.
5. Több részes regényt vagy novellát írsz szívesebben?
Több részes regényt. Ha elkezdek egy sztorit, akkor mindig elkezdek belemenni a részletekbe, így lesz belőle regény.
6. Fantasy vagy realisztikus történetek fognak meg jobban?
Nem tudom. Imádom mindkettőt. Ami megfog. 
7. Fanfiction-t szeretsz jobban írni vagy inkább saját karakterekkel dolgozol?
Inkább saját karakterek. Nem vagyok benne biztos, hogy karakterhűen írnám meg.
8. Telóról vagy gépről szoktál olvasni?
Inkább telóról, gépen összefolynak a betűk
9. Tartasz/Tartottál valaha attól, hogy negatív véleményt mondanak az írásaidról?
Igen. De szerencsére még nem kaptam.
10. Vannak hosszútávú céljaid a blogolással?
Egyenlőre vannak.
11. Mit tartasz a legjobb blogreklámozási módszernek?
Képek? talán.
12. Mi a véleményed a saját blogodról? Meg vagy elégedve a munkáddal?
Jelenleg teljes mértékben

Az én 12 kérdésem:
1. Ez az első blogod?
2. Szidtak már le valamiért a történettel kapcsolatban?
3. Anyukád tud róla, hogy blogolsz?
4. Mióta írod a blogot?
5. Fanfic, vagy reálisabb sztori? Melyiket olvasod jobban?
6. Gépelni szoktad rögtön, vagy először vázlatot írsz?
7. Mennyire tekinted magad profinak a szakmában?
8. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
9. Szerinted fontos, hogy kiírd az érzéseidet, vagy nem nagyon érdekel ez a dolog?
10. Miért kezdtél el írni?
11. A novellát, vagy a regényt szereted jobban?
12. Mikor érezted igazán azt, hogy megéri blogolni?

Az én Díjazottjaim pedig:
Ciara Coldman , Bérgyilkosok összezárva
Könyv Writer , Number 4 - Invisible
Sparkling Angel , Les Bäckeres - A Vérvonal
Gabby C. Oaks , I Battle Your Life
Vivienn J. , The Secrets of the Forest 
Németh Barby , Édes élet
Andi Szabó , K I S S or D E A T H?
Lily Blacken , Vision

Megjegyzések

  1. Sziaa! Koszonom szepen a dijat!!:* *--* :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltál rám <3

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy gondoltál rám :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a díjat! Amint időm engedi, kiteszem :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Miss C.!
    Köszönöm a díjat, drága vagy! Amint tudom, ki is teszem!♥

    Ölel,
    Gabby

    VálaszTörlés
  6. Szia! :D
    Nagyon szépen köszönöm a díjat :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések