Merci Beaucoup

ÁÁ, skacok, nagyon köszönöm!

Több mint 600 megtekintés várt rám ma reggelre virradóan, úristen, el sem hiszem :D 
<-- Valahogy így nézhettem, ki mikor anya bejött a szobába. Úristen, nagyon köszönöm, a szép szavakat, a 3 új feliratkozót is köszöntöm, és áááááá, úgy döntöttem szerdán mindenféleképpen megleplek titeket egy résszel!
Addig is, aki még velem van, itt egy kis betekintés, izguljatok.

...
- Fehér lány... - Fordította felém az arcát és a kezét lustán kinyújtva a hátamat kezdte piszkálni...
... Óvatosan ránéztem, kíváncsian várta a reakciómat. Nyeltem egyet. ... 
- Mi az? - Kérdezte halkan, közelebb dőlt. Egy puszit nyomott a vállamra...
... - Nem, de cirógatod a gerincem és csókolgatod a vállam... - fordultam felé ösztönösen és hanyat-dőltem a mohában. - Szerinted ebből mit vonjak le? - Húztam fel a szemöldököm szarkasztikusan.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések